۱۸ آبان؛ آخرین مهلت نام‌نویسی پذیرفته‌شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

تهران - ایرنا - معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از تمدید مهلت نام‌نویسی، انتقال به سیستم آموزش و انتخاب واحد پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۲ این دانشگاه خبر داد و گفت: روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه آخرین مهلت نام‌نویسی پذیرفته‌شدگان این مقاطع است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه روز سه شنبه افزود: باتوجه به درخواست‌ متعدد از سوی مراکز آموزشی و واحدهای استانی و به منظور مساعدت با پذیرفته‌شدگانی که تاکنون موفق به نام نویسی نشده‌اند، زمان ثبت‌نام و انتخاب واحد برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۸ آبان‌ تمدید شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این تاریخ آخرین فرصت برای نام نویسی پذیرفته شدگان بوده و قابل تمدید نیست، بنابراین ضروری است پذیرفته‌شدگان در مهلت مقرر جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک مربوطه به مرکز آموزشی قبول شده مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، مهلت نام نویسی و انتخاب واحد پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا چهارم آبان بود که امروز تا ۱۸ آبان تمدید شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha