۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85283858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونق سرمایه‌گذاری در گردشگری فارس با صدور ۱۸ موافقت اصولی

شیراز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: بمنظور تقویت و رونق صنعت گردشگری استان مهرماه امسال ۱۸ موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت صادر شد.

به گزارش ایرنا، سید مؤید محسن نژاد روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: با صدور این موافقت‌ها، بیش از چهار هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری فارس سرمایه گذاری می‌شود که نقش موثری در تقویت زیرساخت های این صنعت دارد .

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه‌های گردشگری شاکل مراکز تفریحی و اقامتی برای ۳۱۹ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس اضافه کرد: درمهرماه امسال ۶ مجوز ایجاد نیز برای پروژه‌های گردشگری صادر شده که حجم سرمایه‌گذار این طرح‌ها نیز بیش از یکهزار میلیارد ریال است و برای ۹۱ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی می‌کند.

محسن‌نژاد اظهار کرد: یکی از راه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در صنعت گردشگری، معرفی آنها برای دریافت تسهیلات است که میراث فرهنگی هر ماه سرمایه‌گذاران متقاضی را به بانک‌های عامل معرفی می‌کند.

وی رویکرد سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه گردشگری فارس را مثبت دانست و تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی نیز به‌عنوان متولی تلاش می‌کنند به فرآیند این سرمایه گذاری شتاب ببخشد و از این سرمایه‌گذاران حمایت کند.

بر اساس گفته شهریور ماه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم ۴۳۱ موافقت اصولی با سرمایه‌گذاری بیش از ۹۷ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی هشت هزار و ۲۰۰ نفر و ۸۶ مجوز ایجاد با کارآفرینی یکهزار و ۴۰۰ نفر در این استان صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha