پیش بینی۲۲۰۰برنامه فرهنگی وهنری دردومین کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد

یاسوج- ایرنا- کمیته فرهنگی دومین کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد در حالی از پیش بینی و اجرای ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه فاخر و متنوع فرهنگی و هنری و رسانه ای برای این رویداد عظیم فرهنگی پیش بینی کرده است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جمع اعضای کمیته فرهنگی دومین کنگره شهدای استان بر ضرورت همکاری و اهتمام ویژه همه دستگاه ها و اعضا در ارایه برنامه های فاخر و همکاری آنها برای برگزاری شکوهمند این رخداد بزرگ تاکید کرد.

امین درخشان اظهار داشت: باید سعی شود که تولید برنامه های پرمحتوا، عمیق و اثربخش اولویت نخست همه کمیته ها به ویژه کمیته فرهنگی و هنری و رسانه ای این کنگره باشد.

وی ابراز داشت: باید بتوانیم از فرصت برگزاری باشکوه این کنگره عظیم برای ایجاد وحدتف همدلی و انسجام بیشتر در سطح استان بهره لازم را ببریم .

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد سرشار از ظرفیت های ناب و رخدادهای مهم تاریخی برای دفاع از ارزش های نظام در قبل و بعد از پیروزی انقلاب است، گفت: این کنگره علاوه بر دستاورهای مهم در سطح استان، بهترین و باارج ترین نماد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و خانواده ها است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: باید از تمامی ظرفیت های مختلف مردمی ، اداری و بخش خصوصی برای برپایی یک کنگره عظیم و در خورشان در استان برگزار شود.

سرهنگ ایمان خردمند افزود:هم اینک پس از سال ها انتظار بعد از برگزاری کنگره نخست، این مهم و فرصت مناسب در استان فراهم شده و باید با همکاری ، همدلی و تعامل بیش از پیش از سوی همه مسئولان و مقامات اجرایی و دست اندرکاران کنگره ای در خور شان و نام استان برگزار شود.

سرهنگ وحید مثنوی مسئول برگزاری دومین کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: تولید محتواهای فاخر در اجرای برنامه های فرهنگی وهنری از جمله ساخت فیلم، انیمیشن ، موشن گرافی و پردازش و نگرشی نو در این رویدادمهم فرهنگی در دستور و اولویت کمیته های ۲۰ گانه از جمله کمیته فرهنگی است.

وی بیان کرد: رویکرد اساسی و راهبرد مهم در دومین کنگره شهدای استان بیش از آنکه سخنران محور و شخص محور باشد، بر پایه حضور و مشارکت همه قشرهای مردم استوار خواهد بود.

وی بیان کرد: در برنامه هیا فرهنگی و هنری بیشترین سهم و اولویت با کودکان و نوجوانان و دانش آموزان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha