آمادگی روابط عمومی‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضروری است

اهواز- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان و رئیس کمیته اطلاع ‌رسانی ستاد انتخابات استان بر ضرورت به‌روز رسانی و آمادگی روابط عمومی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.

امیر طرفیانی سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری دومین نشست سلسله دوره های آموزش تخصصی روابط عمومی‌ها با عنوان "کاتبان پیشرفت، راویان خدمت" ویژه رابطین ستادی و فرمانداری های استان خوزستان اظهاردکرد: در این دوره، موضوعات مربوط به تولید محتوای تصویری و چند رسانه‌ای آموزش داده شد.

آمادگی روابط عمومی‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضروری است

وی با تاکید بر ارتقا آمادگی روابط عمومی ها به منظور مقابله با جنگ ترکیبی دشمن بیان داشت: پاسخگویی به موقع به ابهامات و همچنین اطلاع رسانی خدمات نظام و دولت از رسالت های مهم روابط عمومی ها محسوب می شود که همواره باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

آمادگی روابط عمومی‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ضروری است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال ادامه داد: با نزدیک شدن به این رویداد مهم، دشمن ترویج ناامیدی و یاس در بین مردم را بیش از گذشته در دستور کار قرار داده است؛ بنابراین اطلاع رسانی دستاوردهای کشور و استان برای مقابله با برنامه ریزی های دشمن باید تقویت و با انسجام بیشتری همراه باشد.

طرفیانی تاکید کرد: با همکاری رسانه ها و بدنه روابط عمومی های استان تلاش خواهد شد تا در فاصله چند ماه مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی منسجمی نسبت به ضرورت نقش آفرینی مردم در انتخابات انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به اثرگذاری جهاد تبیین و کار رسانه ای صادقانه در ایجاد امید در بین مردم گفت: برنامه های دولت امروز بیش از پیش در شرایط عملیاتی و اجرایی قرار دارد که این امر می تواند روند خدمات رسانی و رضایت مندی مردم را درپی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha