۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85284316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه «روایت سرزمینی مجروح» در بوشهر گشایش یافت

بوشهر-ایرنا- در آیینی با حضور شماری از مسئولان و شهروندان، نمایشگاه «روایت سرزمینی مجروح» در بوشهر گشایش یافت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر سه‌شنبه‌شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه یاد شده در زیر بنایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و در قالب المان مسجد «قبةالصخره» در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس در محدوده میدان رئیسعلی دلواری بر پا شده است.

"امیرحسین احمدپور" افزود: این نمایشگاه با روایتگری بیش از یک قرن درگیری و اشغال فلسطین توسط اسرائیل در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه با هدف جذابیت هرچه بیشتر برای مخاطبان شعر خوانی، اجرای سرود، تئاتر، مسابقات ورزشی، نقاشی کودکان، غرفه پذیرایی و پخش فیلم های مستند از وقایع فلسطین به صورت روزانه پخش می‌شود.‌

احمدپور ادامه داد: ایجاد ۳۰ غرفه مشاغل خانگی در کنار این نمایشگاه همچنین غرفه‌های سلامت و بیمارستان صحرایی از دیگر بخش‌های نمایشگاه «روایت سرزمینی مجروح» است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه تا روز جمعه هفته جاری در نوبت صبح از ۹ تا ۱۲ و در نوبت عصر ۱۶ تا ۲۱ در معرض دید علاقه مندان قرار دارد که با توجه به استقبال گسترده امکان تمدید زمان آن نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: جمعیت هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان بوشهر از جمله دستگاه‌های مشارکت کننده در برپایی نمایشگاه هستند.

احمدپور افزود: در روزهای اخیر مردم مظلوم فلسطین و بویژه زنان و کودکان آماج حملیاتی وحشیانه قرار گرفتند که باید ابعاد مختلف این جنایت بی سابقه قرن برای همگان بازگو شود.

وی گفت: در شرایطی که حتی مراکز درمانی و بیمارستانی فلسطینی‌ها نیز از آتش حملات مصون نمانده باید هر فرد به سهم خود برای روایت این جنایت‌های بی سابقه پای کار باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha