۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۵
کد خبر: 85285414
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰ طرح عمران شهری یزد در دست اجراست

۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۵
کد خبر: 85285414
۳۰ طرح عمران شهری یزد در دست اجراست

یزد - ایرنا - شهردار منطقه سه یزد تعداد طرح های در دست اجرا در این منطقه را ۳۰ مورد بیان کرد و گفت: این طرح‌ها با اعتبار یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

"مظاهر طیبی " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مبلغ یاد شده یک میلیارد ریال آن بودجه عمرانی خدماتی و بقیه تملکی است.

وی اضافه کرد: از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال جهت لگه گیری و زیرسازی و آسفالت معابر سطح منطقه و ۲۵۰ میلیارد ریال هم برای ساماندهی و احداث فضای سبز شامل بوستانهای جنب آپارتمانهای احمدی روشن، پشت سیتی سنتر، مریم، قدسیان، بلوار شهید قندی، معراج ۱۵ و جهان آرا، شهرک مهرآوران، شهرک فرهنگیان، جنب آپارتمانهای فرهنگ، شهرک رزمندگان، کوچه اصالت و درون محله ای شهرک دانشگاه هزینه می شود.

طیبی با بیان اینکه همچنین از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال هم برای پیاده رو سازی بلوارهای جوان، پروفسور حسابی،امیرکبیر، شهیدان انتظاری،سعادت و خیابان منتظر فرج هزینه می شود افزود: عملیات پیاده روی سازی در این منطقه به طول ۳۰ هزار متر مربع انجام می شود.

شهردار منطقه سه یزد خاطرنشان کرد: ما بقی اعتبارات عمرانی جهت حفر چاه جذبی، احداث مخزن بتنی ذخیره آب، هدایت آب‌های سطحی، اصلاح سنگ جدول های فرسوده و در حوزه خدمات هم برای رنگ آمیزی سنگ جدول، روشنایی و مبلمان معابر و بوستان ها، خرید مجموعه بازی کودکان، جمع آوری خاک و نخاله هزینه می شود.

وی اضافه کرد: در نظر داریم که طرح های یاد شده در سال جاری به بهره برداری برسد.

شهر یزد بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha