جشنواره روستایی به میزبانی «کشار علیا» بخش کَن برگزار شد

تهران بزرگ - ایرنا - جشنواره روستایی به میزبانی روستای «کشار علیا» بخش کن با برپایی بازارچه‌های فصلی محصولات کشاورزی و تولیدی منطقه برگزار شد.

سعید بشیری معاون فرماندار تهران عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: ظرفیت جامعه روستاییان و عشایر پایتخت بالا است و ضروری است که با همکاری بخشداران و دهیاران و همچنین شهرداری ها بازارچه های فصلی ویژه عرضه محصولات جامعه روستایی و عشایر برپا شود.

وی افزود: محصولات تولیدی روستاییان به عنوان محصولات سالم شناخته شده است که در جشنواره های روستایی، علاوه بر آشنایی مردم با این روستاها از محصولات سالم تولیدی آن بهره مند می شوند.

معاون فرماندار تهران ادامه داد: هم اکنون جشنواره روستایی کشار علیا بخش کن در حال برگزاری است و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

همچنین بخشدار کن نیز در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: این جشنواره در روستای کشار علیا در حال برگزاری است که علاوه بر آشنایی مردم با این روستا محصولات کشاورزی نیز برای مردم عرضه می شوند.

مرتضی محمدنژاد افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی محصولات تولیدی، مشاغل خانگی و حمایت از زنان روستایی بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی چنین جشنواره هابی موجب معرفی و آشنایی مردم با محصولات جامعه روستایی می شود. روستای کشار علیا در بخش کن قرار گرفته و جزو حریم منطقه ۲۲ شهرداری تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha