تغییر زمان دیدار ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران

اصفهان- ایرنا- ساعت بازی حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال ایران به دلیل پخش زنده تلویزیونی به ساعت ۱۷ روز جمعه تغییر کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های «گیتی‌پسند اصفهان» و «مس سونگون ورزقان» که پیش از این قرار بود از ساعت ۱۶ روز جمعه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال ایران در «سالن پیروزی» شهر اصفهان به مصاف هم بروند، به درخواست تیم اصفهانی دیدارشان با یک ساعت تاخیر به ساعت ۱۷ روز جمعه موکول شد.

پیش از این قرار بود این دیدار، تنها از شبکه پنج اصفهان روی آنتن برود و قرار نبود از شبکه ورزش پخش شود ولی با این تغییر، فردا از شبکه ورزش نیز بصورت زنده پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: باتوجه به درخواست زیاد مردمی، مبنی بر پخش زنده دیدار فوتسال بین تیم های«گیتی‌پسند اصفهان» و «مس سونگون ورزقان» از شبکه ورزش با درخواست باشگاه اصفهانی و با تایید و هماهنگی با «سازمان لیگ فوتسال»، «شبکه پنج اصفهان» و «شبکه ورزش» این دیدار از ساعت ۱۷ به صورت زنده برای کل کشور پخش خواهد شد.

جواد شریف ادامه داد: پیش از این قرار بود دیدار این ۲ تیم ساعت ۱۶ روز جمعه برگزار شود ولی زمانی که با استقبال بی‌نظیر هواداران «گیتی‌پسند» روبرو شدیم، با توجه به محدودیت مکانی در سالن پیروزی اصفهان و برای محروم نشدن تعداد زیادی از هواداران در استان و کل کشور برای تماشای این دیدار، با تغییر زمان این دیدار موافقت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می شود فردا جمعیتی بیشتر از گنجایش سالن پیروزی اصفهان به این ورزشگاه مراجعه کنند و از هواداران درخواست داریم که در صورتی که تمایل به حضور در ورزشگاه دارند تا ساعت ۱۵:۳۰ در سالن پیروزی حاضر شوند.

شریف یادآور شد: تماشای این دیدار برای همه علاقمندان فوتسال رایگان است و درخواست باشگاه «گیتی‌پسند اصفهان» است که هواداران با لباس سفید در این دیدار حاضر شوند.

تقابل‌ حساس در جنگ قهرمانی نیم فصل ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران

دیدار فردای تیم‌های «گیتی‌پسند اصفهان» و «مس سونگون ورزقان» به دلایل متعدد، حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتسال ایران است. دیدار این ۲ تیم که به آن ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران هم می گویند همیشه جذاب و دیدنی بوده است.

این ۲ تیم در سال های اخیر به عنوان رقیببان سنتی یکدیگر شناخته می شوند و بازی‌های آن‌ها همیشه دیدنی و آبستن حوادث گوناگون بوده است.

از جمله دلایل حساسیت بازی فردا، جایگاه ۲ تیم در جدول رده بندی لیگ برتر است. تیم‌ «گیتی‌پسند اصفهان» با هدایت «محمد کشاورز» تا به اینجای کار توانسته ۳۴ امتیاز به دست بیاورد و در صدر جدول قرار بگیرد و تیم «مس سونگون ورزقان» نیز با هدایت «اسماعیل تقی‌پور» ۳۲ امتیازی است و هر ۲ تیم می‌توانند با یک بُرد، خود را قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بدانند.

تقابل جذاب بازیکنان سابق هر ۲ تیم از دیگر دلایل جذابیت بازی فرداست و بسیاری از بازیکنان این ۲ تیم سابقه بازی برای تیم رقیب را دارند و این می‌تواند بر حساسیت‌های این دیدار اضافه کند.

«علی اصغر حسن‌زاده» که سال های گذشته عضو تیم «گیتی‌پسند اصفهان» بود، حالا باید با لباس «مس سونگون ورزقان» به مصاف تیمی برود که سال‌ها کاپیتان آن تیم بود

«محمدرضا سنگ‌سفیدی» نیز که سال گذشته با «مس سونگون ورزقان» قهرمان لیگ شد، در دیدار فردا با لباس سفید «گیتی‌پسند اصفهان» مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

تقابل گلرهای اول و دوم تیم ملی فوتسال ایران از دیگر نکات جذاب دیدار فرداست، «باقر محمدی» در «گیتی‌پسند اصفهان» و «مهدی رستمی‌ها» در«مس سونگون ورزقان» ۲ دروازه‌بان تیم ملی فوتسال هستند که درصورتیکه «اسماعیل تقی‌پور» سرمربی مس، «علیرضا صمیمی» دروازه‌بان سابق تیم ملی را برای دیدار حساس فردا درون دروازه قرار ندهد، این ۲ دروازه بان می‌توانند یک رقابت جذاب با یکدیگر داشته باشند.

یه گزارش ایرنا، تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون به ترتیب با ۳۴ و ۳۲ امتیاز در جایگاه اول و دوم لیگ برتر فوتسال قرار دارند و نتیجه این بازی صدرنشین لیگ را مشخص خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha