وزیر کشور: زنجیره ارزش راهبردی در چهارمحال و بختیاری تقویت شود

شهرکرد - ایرنا - وزیر کشور گفت: آنچه در زمان حاضر با قوت باید پیگیری شود؛ زنجیره ارزش راهبردی در حوزه پرورش ماهیان سردآبی و تولید بادام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در حاشیه نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می‌شود با توجه به قابلیت و ظرفیت این استان در حوزه عسل، زنجیره ارزش در این بخش تشکیل شود.

وی اظهار داشت: زنجیره ارزش می‌تواند نتیجه آورده بسیار بیشتری برای اقتصاد مردم داشته باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه با تشکیل زنجیره ارزش نفع آن به گروه بیشتری از مردم می‌رسد گفت: تشکیل زنجیره ارزش راهبردی در موضوعات مختلف باعث می‌شود با قشر بیشتری از مردم ارتباط ایجاد شود.

وحیدی افزود: در این نشست تعدادی از فعالان بخش اقتصادی نکاتی در خصوص صادرات عنوان کردند و آن این بود که محصولی که صادر می‌کنند گمرک همان قیمتی که به فروش می‌رسد را مبنا قرار می‌دهد نه تعرفه‌هایی که از قبل داشته که در این نشست با برقراری ارتباط تلفنی با وزیراقتصاد و امور دارایی، قول داده شد تا در صورت تامین مدارک لازم، رویه قعلی اصلا شود.

وی ادامه داد: تعهدات ارزی و اختیار عمل داشتن در این خصوص از جمله دیگر نیازمندی‌های مورد درخواست فعالان بخش اقتصادی چهارمحال و بختیاری بود که با رییس بانک مرکزی برای روان‌تر کردن شرایط مطرح می‌شود.

وزیر کشور گفت: همچنین در حوزه نقش آفرینی تعاونی‌ها برخی از دوستان نکاتی داشتند که مطرح شد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور در سفر یک‌روزه به چهارمحال و بختیاری از طرح‌های آب‌رسانی استان بازدید و در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شرکت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha