بیش از ۲۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با شناسایی و توقیف تعداد ۱۶ محموله کلان قاچاق سوخت بیش از ۲۱۵ هزار لیتر سوخت کشف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تأثیرگذاری قرارگاه عملیاتی انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدامات ۲۴ ساعته این قرارگاه خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه اقدامات ایجابی نظیر دیدار و نشست با معتمدان، ریش‌سفیدان و دیدار چهره‌به‌چهره با مردم در مساجد در راستای امنیت محله محور و اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان در شهرهای سطح استان را به اجرا گذاشت.

وی در مورد اقدامات سلبی با اشاره به پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف و تذکر به ۱۰۰ واحد صنفی دیگر در زاهدان، افزود: مأموران انتظامی در شهرستان تفتان موفق شدند با اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی پنج نفر عاملان اصلی آتش‌سوزی عمدی تفتان در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه دستگیر که انگیزه خود را اختلاف قبلی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: مأموران پلیس در مرکز استان و شهرستان‌های هیرمند و میرجاوه با اجرای طرح‌های آرامش و ارتقای امنیت اجتماعی تعداد ۵۲ نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان کلان منطقه را جمع‌آوری و مقادیری مواد افیونی کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انهدام باند سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق و کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال اموال مکشوفه، خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرایم، کارآگاهان پلیس توانستند قاتل فراری مسلح را در شهرستان مهرستان و همچنین قاتلان مسلح فراری را در شهرستان زاهدان در چندین عملیات ضربتی و پلیسی دستگیر کنند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی توانستند طی هدایت عملیاتی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده محموله‌های کالای قاچاق را در سیستان و بلوچستان به تعداد ۱۶ محموله کلان قاچاق سوخت شناسایی و توقیف که در این زمینه بیش از ۲۱۵ هزار لیتر به ارزش ۸۷ میلیارد ریال را کشف و ۱۷ نفر متخلف را در این خصوص دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که سیستان و بلوچستان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد که با تشکیل قرارگاه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha