۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85286386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح آموزشی با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش در خراسان‌شمالی افتتاح شد

بجنورد-ایرنا- ۲ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های شیروان و سملقان و مدرسه ۱۵ کلاسه در بجنورد با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال امروز(جمعه) با حضور وزیر آموزش و پرورش در خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر آموزش و پرورش در سفر به خراسان شمالی ضمن ادای احترام به شهدای بجنورد با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار و سپس دبستان ۱۵ کلاسه ابوریحان بیرونی در بجنورد را افتتاح کرد.

این طرح با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید که این منابع از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تامین و برای این مدرسه دیوارکشی به طول ۲۲۶ متر و ۲ هزار و ۱۳۵ مترمربع محوطه سازی انجام شده است.

استخر شنای شهدای دانش آموز در شهرستان شیروان دیگر طرحی بود که با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح با یکهزار و ۵۱۶ مترمربع زیربنا و یکهزار و ۲۷۰ مترمربع محوطه سازی تکمیل شد.

همچنین استخر شنای دانش‌آموزی در شهرستان سملقان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در ۵۱۶ مترمربع زیربنا و یکهزار مترمربع محوطه سازی بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۹۳ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه زیر نظر ۱۹ هزار معلم تحصیل می کنند.

استان خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت به مرکزیت شهرستان بجنورد در شمال شرق ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha