۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85286415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخست وزیر پاکستان برای شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی، عازم عربستان شد

اسلام‌آباد - ایرنا - «انوار الحق کاکر» نخست وزیر پاکستان ساعاتی قبل برای یک سفر ۳ روزه جهت شرکت در نشست اضطراری سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برای رسیدگی به تحولات غزه عازم ریاض شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام‌آباد لحظاتی قبل اعلام کرد که انوار الحق کاکر قرار است در بازدید سه روزه خود از عربستان با برخی از سران کشورهای اسلامی دیدار کند.

نخست وزیر دولت موقت پاکستان ساعاتی قبل اسلام‌آباد را به مقصد ریاض ترک کرد. قرار است تا در جلسه اضطراری سران کشورهای اسلامی شرکت کند.

نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل روز گذشته اعلام کرد که این کشور درصدد است تا با صدور بیانیه مشترک اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی فشار بر رژیم اشغالگر اسرائیل برای متوقف کردن جنایات خود در غزه افزایش یابد.

نخست وزیر پاکستان دیروز در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی در تاشکند در گفت‌وگو با رسانه‌ها نسبت به گسترش شدت فاجعه انسانی در غزه هشدار داد و گفت: ما نگرانیم که پیامدهای خطرناک تهاجم اسرائیل به فراتر از منطقه سرایت خواهد کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به نتایج مثبت اجلاس‌ آتی سازمان همکاری اسلامی، گفت: "رهبران جهان اسلام باید یک پاسخ جمعی در این خصوص ارائه دهند."

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری اعلام کرد: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در عربستان شرکت خواهد کرد.

این نشست به پیشنهاد چند کشور اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha