۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85294735
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در گلستان آغاز شد

۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85294735
راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در گلستان آغاز شد

گرگان - ایرنا - راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه و محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، عصر امروز شنبه همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا راهپیمایی امروز که از ساعت ۱۵ آغاز شده، براساس برنامه در بیش از ۴۰ نقطه گلستان در حال انجام است.

مردم مومن و خداجوی شهرها و روستاها و بخش‌های مختلف گلستان برای اعلام خشم و انزجار خود از جنایات ددمنشانه، کودک‌کشی و نسل‌کشی رژیم صهونیستی در ابتدای مسیرهای راهپیمایی حاضر شده و با اعلام مجری و شعار دهنده راهپیمایی خود را آغاز کردند.

براساس این گزارش حضور مردم استان گلستان به صورت خانوادگی (پدر، مادر و فرزند) جلوه‌ای خاص به این مراسم در نقاط مختلف این استان داده است.

همچنین بسیاری از نوجوانان و جوانان گلستانی به صورت خودجوش، در قالب گروه‌ها و دسته‌های مختلف به منظور حمایت از کودکان غزه در این مراسم حضور دارند و پیش از آغاز مراسم با طی کردن مسیرهایی و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و سایر شعارهای مرتبط خود را به ابتدای مسیرهای راهپیمایی رساندند.

در گرگان مرکز استان گلستان، مسیر راهپیمایی از ابتدای میدان شهرداری (وحدت) در نظر گرفته شده و شرکت کننده در این مراسم مسیر خیابان شهید بهشتی (غرب به شرق) را تا سه راه بانک ملی با سر دادن شعارهایی که توسط مجریان برنامه از بلندگوهای در نظر گرفته شده در مراسم پخش می‌شود، را تکرار می‌کنند.

قرار است در انتهای مسیر راهپیمایی امروز در گرگان و تجمع همگانی، پیش از قرائت بیانیه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان سخنرانی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha