۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85286576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«طوفان الاقصی» برای فلسطین عزت و عظمت به ارمغان آورد 

اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: عملیات «طوفان الاقصی» برای فلسطین عزت و عظمت به ارمغان آورد و خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه اصفهان در مصلای بزرگ این شهر افزود: دنیا امروز به این نتیجه رسیده است که طوفان‌الاقصی یک واکنش فلسطینی در مقابل جنایت‌های رژیم کودک‌کُش بود.

وی ادامه داد: جنایتکاران صهیونیستی در یک ماه گذشته بیش از چهار هزار کودک و هفت هزار زن و مرد را به شهادت رسانده اند و مناطق امن همچون بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهند.

حجت الاسلام محمودی گفت: این جنایت ضد بشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دولت استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.

وی اضافه کرد: امروز چهره پلید استکبار جهانی بر همگان مشخص شده است و موجب ایستادگی آزادگان جهان در مقابل این جنایت‌ها شد.

حجت الاسلام محمودی همچنین با اشاره به روز کتابخوانی گفت: اهمیت کتابخوانی در دین اسلام به اندازه‌ای است که معجزه حضرت محمد(ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس نخستین آیه هایی که نازل شد با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم و علم توأم شده است.

وی با اشاره به سالروز حماسه اصفهان در روز ۲۵ آبان خاطرنشان کرد: مردم اصفهان در این روز با صلابت و فریاد مرگ بر آمریکا ۳۷۰ پیکر شهید گلگون کفن خود را تشییع کردند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: صدام در حقیقت ابزار شیطان بزرگ بود و جوانان دلیر جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ با این شیطان و حامیانش، حماسه‌ها آفریدند و جاودان شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین شنبه ۱۵ مهر امسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه ای با نام «طوفان الاقصی» را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ ارتش رژیم صهیونیستی که در این عملیات غافلگیر شد برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی غزه کرده که تاکنون هزاران شهید و زخمی برجاگذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha