۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85287089
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

توزیع بیش از سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز در همدان

۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85287089
توزیع بیش از سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز در همدان

همدان- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از ورود و عرضه بیش از سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز گرم گوساله به استان خبر داد و گفت: ورود گوشت گرم به استان ادامه‌دار است.

به گزارش ایرنا، رضا بهراملو روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه واردات و توزیع گوشت قرمز گرم در همدان و سراسر استان ادامه‌دار است افزود: این میزان گوشت از امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

وی از توزیع گوشت گرم با نرخ تنظیم بازار خبر داد و اظهار کرد: توزیع گوشت وارد شده باعث تعدیل بازار می‌شود و تا رفع نیاز استان ادامه می‌یابد.

بهراملو با تاکید بر اینکه هر ۱۰ شهرستان استان بر اساس برش شهرستانی سهمیه گوشت گرم دریافت می‌کنند اضافه کرد: قیمت گوشت گرم وارد شده با قیمت تنظیم بازاری اعلام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در بخش دیگری به تحقق و تعهد جوجه ریزی آبان ماه در استان اشاره کرد و افزود: همدان جزو استان‌های پیشرو در بخش جوجه ریزی در مقیاس کشوری است.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان‌هایی مثل تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و بهار صد درصد تعهد جوجه ریزی آبان ماه را تاکنون محقق کرده‌اند اضافه کرد: در ماه آبان تا پایان روز هجدهم یک میلیون و ۵۵۳ هزار قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است.

بهراملو این رقم را حاصل همراهی تولیدکنندگان و مرغداران دانست و یادآور شد: ماه گذشته استان همدان در بخش جوجه ریزی نسبت به تعهد رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha