توزیع گوشت قرمز با نرخ تنظیم بازار در همدان

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از توزیع گوشت گرم با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار با هدف تعدیل قیمت این محصول در همدان خبر داد.

سیدمجتبی حسینی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تاکید و حمایت‌های ویژه استاندار همدان و به دنبال مصوبات کارگروه تنظیم بازار کالاهای اساسی، پیگیری‌های لازم برای حمل و توزیع گوشت قرمز گرم با قیمت مصوب در همدان نتیجه بخش بود و به زودی در این خصوص اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه گوشت تامین شده به زودی در فروشگاه های استان همدان عرضه می شود،افزود: همچنین اخذ مجوز خاص جهت واردات گوشت گرم نیز در حال پیگیری است.

حسینی با بیان اینکه ، ادامه داد: پیش از این به دلیل حجم تقاضا در بازار تهران با توجه به میزان جمعیت، گوشت مورد نیاز پایتخت از سایر استان‌ها تامین می شد که همین موضوع بر افزایش قیمت آن نیز تاثیرگذار بود بنابراین تصمیم گرفته شد واردات و توزیع گوشت گرم در ابتدا صرفا برای تهران انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه به منظور تعادل بخشی در بازار میزان توزیع گوشت قرمز ذکر نمی شود، خاطرنشان کرد: این اقدام ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان همدان که به منظور تعدیل قیمت و عرضه گوشت قرمز با نرخ مصوب در بازار همدان انجام شده به طور مستمر و به شکل گسترده ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha