۱۵ درصد افزایش مراجعه به میادین تره بار/ قیمت سفره غذایی مردم کاهش پیدا می‌کند
عکس تزیینی است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران با اشاره به افزایش خرید مردم گفت: در نیمه اول امسال میزان مراجعه و خرید مردم به میادین نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب فصاحت روز شنبه در مراسم بهره برداری از ۲ بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان در منطقه ۱۷ تهران افزود: ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم مورد تاکید مدیریت شهری است و تلاش داریم میزان دسترسی مردم را به این بازارها افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: سعی داریم با تنوع بخشی محصولات و همچنین قیمت مناسب مراجعه مردم را به این میادین و بازارها افزایش دهیم.

فصاحت ادامه داد: یکی از اهداف مهم در مدیریت میادین میوه و تره بار عرضه بی واسطه محصولات است و تلاش داریم قیمت سفره غذایی مردم را کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در خصوص قیمت محصولات این مجموعه نیز گفت: قیمت میوه در میادین تره بار ۴۶درصد زیر قیمت بازار است البته ما مکان‌هایی را برای عرضه میوه و تره بار ایجاد کردیم که به دنبال افزایش و ارتقای بخش نرم افزاری نسبت به سخت افزاری هستیم.

به گفته وی، می‌خواهیم قیمت کالاها را بر اساس حذف واسطه ها کاهش دهیم که با حمایت شهردار تهران در این موضوع ورود کردیم. فصاحت تاکید کرد: البته با بخش خصوصی رقابت نداریم و ظرفیت ورود بخش خصوصی را ایجاد کنیم.

افتتاح ۴۰ بازار تره بار تا پایان سال جاری

همچنین معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از افتتاح ۴۰ بازار و میدان تره بار تا پایان سال جاری خبر داد.

حسین نظری افزود: امروز شاهد ۲ افتتاح در منطقه ۱۷ و ۲ هستیم و ۲ طرح دیگر نیز کلنگ زنی خواهد شد که یکی از آنها ۲ منظوره خواهد بود.

وی با بیان اینکه علاوه بر تقاضا و توجه مردم جلوه و ظاهر مناسب مد نظر بوده که در افتتاح بازار شقایق به نگاه ایرانی و اسلامی توجه شده افزود: بنا داریم که توسعه خدمات را افزایش دهیم.

نظری به اضافه شدن چرخ دستی به میادین خبر داد و گفت: آموزش به پیمانکاران و فروشندگان میادین نیز شروع شده تا مردم با برخورد مناسب از میادین میوه و تره بار کالای خود را خریداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha