حسین نظری روز سهشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون قیمت تمام محصولات عرضه شده در میادین میوه و ترهبار پایتخت در مقایسه با نمونه مشابه واحدهای صنفی سطح شهر حدود ۳۰ درصد ارزان تر است.
وی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری تغییرات گستردهای در میادین میوه و تره بار ایجاد شد، افزود: یکی از اقدامات کنترل محصولات است که ارائه جنس مناسب و همچنین برخورد شایسته با شهروندان بعنوان خط قرمز مدیریت شهری مورد تاکید است.
معاون شهردار تهران ادامه داد: در زمینه کیفیت محصولات و همچنین قیمت آنها ساختاری ایجاد کردیم که در این ساختار کیفیت همراه با قیمت مناسب در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: یکی دیگر از اقدامات دسترسی راحت شهروندان به میادین میوه و تره بار است که هر کجا شهرداران مناطق زمین در اختیار بگذارند بی درنگ میدان میوه و تره بار احداث میشود که در ایام دهه فجر ۲۲ بازار در مناطق مختلف راه اندازی شد.
نظری تاکید کرد: قطعا عرضه مناسب محصولات در میادین میوه و تره بار در تعیین قیمت در سطح بازار موثر خواهد بود و در زمینه گوشت و مرغ و همچنین سایر محصولات پروتئینی نیز وارد عمل شدیم و قطعا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی با قیمت مناسب در این اماکن عرضه میشود.
بیش از ۳۰۰ میدان و بازار میادین میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.
نظر شما