۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85287221
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ارتش اسرائیل بیشتر در باتلاق غزه فرو خواهد رفت

تهران-ایرنا- یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن گفت که رژیم صهیونیستی هر چقدر در نوار غزه نفوذ کند، به همان اندازه در باتلاق فرو می‌رود.

به گزارش ایرنا، احسان عطایا از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز در گفت‌وگو با شبکه العربی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال تحقق هرگونه پیروزی در نوار غزه است حتی اگر وهمی باشد.

وی گفت که مقاومت در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با دشمن و شکست دادن آن است.

احسان عطایا خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی هر چقدر در نوار غزه نفوذ کند به همان اندازه در باتلاق‌هایی فرو می‌رود که قادر به خروج سالم از آن‌ها نیست.

احسان عطایا گفت که امکان ارسال تیم‌های بازرسی برای مطمئن شدن از جعلی بودن‌ ادعاهای وجود تونل‌ها در زیر بیمارستان‌ها وجود دارد.

وی گفت که سرنوشت ۳۰ اسیر اسرائیلی منوط به روند مذاکرات فراگیر بعد از توقف تجاوزها است.

نیروههای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروههای مقاومت، با کمک آمریکا و اکثر کشورهای غربی اقدام به بمباران مراکز درمانی و منازل مسکونی غزه کرده که تاکنون در اثر این اقدام جنایتکارانه نزدیک به ۱۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha