باقر محمدی: ال‌کلاسیکو همیشه در خاطرم می‌ماند/ قهرمانی آسیا را از ژاپن پس می‌گیریم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند، گفت: شرایط بسیار ویژه‌ای در بازی برابر مس سونگون رقم خورد و به طور قطع این دیدار که ال‌کلاسیکو فوتسال ایران است، همیشه در خاطرم خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل لیگ برتر فوتسال کشورمان بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان برگزار شد و قرمزهای اصفهانی موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۴ رقیب سنتی خود را از پیش رو برداشته و قهرمان نیم‌فصل شوند.

یکی از ستاره‌های گیتی‌پسند در این بازی مهم و حساس که به عنوان ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران شناخته می‌شود، باقر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم بود که توانست با سیوهای متعدد خود به برد گیتیزن‌ها کمک بزرگی کند.

محمدی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص پیروزی مهم تیمش مقابل مس‌ سونگون، اظهار کرد: اول باید از خداوند تشکر کنیم چرا که نتیجه و همه‌چیز دست خداست. بعد از این بازی هم خیلی ناراحت شدم و هم خیلی خوشحال؛ ناراحت از اینکه خیلی از تماشاگران ما نتوانستند وارد سالن شوند و به خانه برگشتند و خوشحالم از اینکه تماشاگرانی که داخل سالن حضور داشتند، با خوشحالی بسیار زیادی ورزشگاه را ترک کردند. از همه این عزیزان تشکر می‌کنم و معذرت می‌خواهم که بعد از بازی نتوانستم بمانم تا با آن‌ها هم‌صحبت شوم.

بعد از بازی با مس افتادیم/ این بازی همیشه در خاطر من می‌ماند

وی افزود: به جدول کاری ندارم. بازی‌های این دو تیم همیشه مثل فینال است. کسی در فوتسال نیست که این بازی را پیگیری نکند. تمام کسانی که فوتسال را دوست دارند، این بازی را دیدند و فکر می‌کنم از آن لذت بردند. این بازی که دیروز برگزار شد، بدون شک یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌های دو تیم بود. تیم مس تیم بسیار قدرتمندی است و مخصوصا وقتی پنج نفره بازی کردن، فشار زیادی به من وارد شد. بعد از این بازی از فشار زیاد و از فرط خستگی افتادیم. البته این خستگی خیلی لذت دارد.

باقر محمدی: ال‌کلاسیکو همیشه در خاطرم می‌ماند/ قهرمانی آسیا را از ژاپن پس می‌گیریم

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد جو سالن در بازی روز گذشته، گفت: سال‌ها بعد از بازی در تیم منصوری قرچک، همچین جوی را ندیده بودم. در زمان بازی برای منصوری در چند دیدار این جو را تجربه می‌کردم اما در این سال‌ها با این فشار روبرو نشده بودم. البته در تیم‌های سابقم هم سالن پر می‌شد اما در بازی دیروز شرایط خاصی رقم خورده بود و بازی حساسیت بسیار زیادی داشت. به طور قطع این بازی خاطره‌انگیز برای همیشه در یادم خواهد ماند.

محمدی در مورد عملکرد خود در این دیدار تصریح کرد: یکی از آنالیزورهای تیم گفت در نیمه اول ۱۳ سیو و در نیمه دوم ۹ سیو داشتم. این قدرت مس را نشان می‌دهد. تیم ما از اول بازی تا آخر بازی از مس جلو بود و طبیعی بود که موقعیت‌های آن‌ها بیشتر باشد. بچه‌های ما با تمام وجود بازی کردند و جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. ما بازیکنان جوان و بزرگی داریم. بازیکنان جوان ما با تجربه هستند و می توانند سالیان سال برای فوتسال ایران بدرخشند.

وی در خصوص تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز، بیان کرد: روزی که به گیتی پسند آمدم، فکر نمی‌کردم انقدر یک مجموعه یکدل و یکدست باشد. باید از علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه، حسین عراقی‌زاده قائم‌مقام و پوریا جنتی عضو هیئت‌مدیره تشکر کنم. بعد از جلسه‌ای که در نقل و انتقالات برای پیوستنم به این تیم برگزار کردیم، یک جلسه دیگر هم برگزار شد که از نظر روحی و روانی به من خیلی کمک کرد. آن‌ها در یک شرایط سخت به من کمک کردند و این موضوع هیچ وقت از یادم نمی‌رود.

باقر محمدی: ال‌کلاسیکو همیشه در خاطرم می‌ماند/ قهرمانی آسیا را از ژاپن پس می‌گیریم

کشاورز مثل زمان بازیگری، باهوش است

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال در مورد نحوه کار با محمد کشاورز سرمربی گیتی‌پسند، عنوان کرد: کشاورز انسان بزرگ و کاملی است. او در زمان بازی باهوش بود و الان هم در مربیگری بسیار باهوش است. من با مربی‌های زیادی کار کردم و بدون شک می‌گویم که کشاورز جزو بهترین مربیان ایران است. امید ابراری نیا نیز گلر بزرگی بوده و حالا با تجربه‌ای که دارد، کمک بسیار زیاد به من می کند. از دیگر افراد باشگاه و کادرفنی نیز تشکر می کنم که در این فصل به من کمک کردند تا شرایط خوبی داشته باشم.

قهرمانی در نیم‌فصل فقط در جدول است و اهمیتی‌ ندارد

محمدی در خصوص قهرمانی گیتی‌پسند در نیم فصل اول لیگ برتر، گفت: در نیم فصل نه جامی می‌دهند نه چیزی. این عددها فقط در جدولی کشیده می‌شود و این به معنی قهرمانی ما نیست. در آخر فصل هر تیمی که کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد، قهرمان است. خدا را شکر در ۱۳ بازی نیم فصل نتایج خوبی گرفتیم و باید ببینیم در ادامه راه خدا برای ما چه تقدیری رقم می‌زند.

باقر محمدی: ال‌کلاسیکو همیشه در خاطرم می‌ماند/ قهرمانی آسیا را از ژاپن پس می‌گیریم

قهرمانی را از ژاپن پس می‌گیریم

وی در پایان در خصوص عملکردش در تیم ملی و اینکه توانسته جایگاه خود را در آن تثبیت کند، اظهار کرد: این اتفاق لطف خدا بوده و از خدای خودم تشکر می‌کنم. هیچ فرقی نمی کند چه کسی درون دروازه باشد. لباس تیم ملی لبای مقدسی است. جا دارد از وحید شمسایی تشکر کنم که به من اعتماد کرد. اصغر قهرمانی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مثل یک کوه پشتمان بوده و ما را تمرین داده است. از کادرفنی تیم ملی تشکر می‌کنم. از شهاب سفال‌منش که با ارتباطاتی که داشتیم، خیلی به من کمک کرد. در ادامه این راه بازی‌های سختی داریم. در ابتدا باید در یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی روسیه بازی کنیم. بعد باید به جام ملت‌های آسیا برویم و قهرمانی را از ژاپن پس بگیریم. بعد از آسیا نیز به جام جهانی فکر می‌کنیم البته اگر به عنوان یک سرباز در تیم ملی حضور داشته باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha