توقیف هزار لیتر روغن موتور قاچاق در دلفان و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - توقیف خودروی حامل بیش از هزار لیتر روغن موتور قاچاق در دلفان، دستگیری عامل تعدی به ماموران پلیس و توقیف محموله ۶ میلیارد ریالی شیرخشک قاچاق در الیگودرز سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز شنبه ۲۰ آبان ماه است.

توقیف خودروی حامل بیش از هزار لیتر روغن موتور قاچاق در دلفان

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی دلفان گفت: بیش از هزار لیتر روغن موتور قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ نجف علی بارانی روز شنبه اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی گشور حین کنترل خودروهای عبوری در محور کرمانشاه - دلفان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۳۲۰ لیتر روغن موتور قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ بارانی یادآور شد: متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شده است.

دستگیری سارق خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودروی پژو پارس در خرم آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: ماموران کلانتری ۱۷ خرم آباد با انجام رصدهای اطلاعاتی و اقدامات پلیسی و بهره مندی از همکاری خوب مردم و معتمدین محل موفق به شناسایی سارق شدند که در نهایت طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در حال تردد با خودروی سرقتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت خودروی مذکور و سه فقره دیگر سرقت خودرو اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 توقیف هزار لیتر روغن موتور قاچاق در دلفان و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری عامل تعدی به ماموران پلیس

فرمانده انتظامی خرم آباد همچنین از شناسایی و دستگیری عامل تعدی به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی تعدی فردی با چاقو، هتاکی وی به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در میدان کریم خان زند و فرار از صحنه جرم، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ قاسمی افزود: ماموران کلانتری ۱۶ خرم آباد با اشراف و اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده دارای ۱۲ فقره سابقه درگیری بوده است ادامه داد: در نهایت جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف محموله ۶ میلیارد ریالی شیرخشک قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان گفت: چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک دامی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز کشف و ضبط شد.

سردار یحیی الهی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل محور اصفهان- الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل به مراجع ذیصلاح، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha