نمایشگاه کتاب پربازدیدترین نمایشگاه تبریز است

تبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تبریز گفت: سالانه بین ۷۰ تا ۸۰ نمایشگاه ملی و بین المللی در تبریز برگزاری می‌شود که نمایشگاه کتاب در سال های گذشته پربازدیدترین بوده است.

حبیب ماهوتی روز شنبه با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی، میانگین تعداد بازدید از مجموع نمایشگاه های تبریز را بین ۱۸۰ تا ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد که در مقایسه با سایر استان ها رتبه برتر را دارد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری سالن های این مجموعه برای ۱۲ دوره از مجموعه ۱۸ دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز رایگان بوده است، افزود: در دوره اخیر نیز نمایشگاه های بین المللی تبریز بین ۶۰ تا ۷۰ میلیارد ریال تخفیف برای برگزاری نمایشگاه کتاب، مطبوعات و حجاب و عفاف ارایه کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت نمایشگاه های تبریز هیچ دخالتی در غرفه آرایی ها نداشته است، اظهار کرد: ما پیشنهاد غرفه بندی نمایشگاه قبلی را دادیم که مورد موافقت قرار نگرفت.

ماهوتی با قدردانی از تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایاجان شرقی در برپایی نمایشگاه کتاب، افزود: اینکه پس از چهار سال این نمایشگاه برگزاری می شود، جای تشکر دارد.

یازدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی همزمان با هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف تبریز تا ۲۱ آبان در محل نمایشگاه های بین المللی این شهر برپاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha