مظفری‌زاده: داوری خیلی خوب بود/ خوب بازی می‌کنیم اما نتیجه نمی‌گیریم!

تهران- ایرنا- سرپرست تیم تراکتور و داور اسبق فوتبال کشورمان معتقد است که این تیم عملکرد خوبی در زمین بازی به نمایش می‌گذارد اما در نتیجه‌گیری موفق عمل نمی‌کند.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، سعید مظفری‌زاده، سرپرست تیم فوتبال تراکتور پس از باخت این تیم برابر استقلال در هفته دهم لیگ برتر گفت: روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم و در ادامه برای جبران به بازی مسلط‌تر شدیم اما متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی در ادامه درباره نگرانی سرمربی اسپانیایی تراکتور از داوری که پیش از بازی با استقلال به آن اشاره کرده بود، اظهار داشت: پاکو خمس با توجه به اشتباهات داوری که در چند هفته اخیر اتفاق افتاد، ابراز امیدواری کرد که نتیجه در زمین بازی رقم بخورد و روی اشتباهات داوری نباشد.

مظفری‌زاده که پیش‌تر به عنوان داور در فوتبال کشورمان قضاوت می‌کرد، درباره داوری بازی تراکتور و استقلال هم اضافه کرد: تیم داوری قضاوت خیلی خوب داشت و داور وسط دونده بود و کمک‌ داورها هم هماهنگ بودند و مشکلی نبود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره شایعاتی که درباره قطع همکاری این تیم با پاکو خمس به گوش می‌رسد، اضافه کرد: صحبتی درباره قطع همکاری با خمس نشده است و چنین چیزی نشنیده‌ام. در نتیجه‌گیری نوسان داشتیم اما در عمل و کیفیت بازی روند ما رو به رشد است و در چند بازی که نتیجه را واگذار کردیم، شایسته پیروزی بودیم اما توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی درباره نارضایتی سرمربی تراکتور از نقل و انتقالات این تیم هم یادآور شد: خمس از نقل و انتقالات ناراضی نیست و صحبت خمس برای دادن شوک به بازیکنان بوده است.

مظفری‌زاده با بیان اینکه قرار نیست در تراکتور تغییراتی صورت بگیرد، گفت: از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنیم و به آنها اعتقاد داریم و مورد حمایت کامل باشگاه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha