۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85287999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گردان‌های قسام: تنها دستآورد دشمن در حمله به غزه کشتار زنان و کودکان بوده‌ است

تهران- ایرنا- ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس شنبه شب گفت که تنها دستآورد دشمن در حمله به غزه کشتار زنان و کودکان بوده است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، ابوعبیده در یک فایل صوتی، گفت: برای سی و ششمین روز متوالی وارد نبرد طوفان الاقصی شدیم. تانک‌های اسرائیلی با مقاومت شدید مواجه می‌شوند که آنها را مجبور به عقب نشینی و تغییر مسیر حمله می‌کند.

وی افزود: حماسه طوفان الاقصی هرگز با جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی پاک نخواهد شد. دشمن صهیونیستی در میدان جنگ در غزه هرچه را که در مقابل خود می‌بیند نابود می‌کند.

سخنگوی گردان‌های قسام اضافه کرد، مبارزان ما از زیر زمین و روی زمین بیرون آمده و خودروهای زرهی و تانک‌های اشغالگران را نابود و منهدم می‌کنند.

ابو عبیده در ادامه، گفت: جنایات وحشیانه و بمباران بیمارستان‌ها و قتل و کشتار زنان و کودکان تنها دستاورد دشمن صهیونیستی در این جنگ است.

وی افزود: انهدام بیش از ۱۶۰ خودروی زره‌پوش اعم از تانک، نفربر و بولدوزر اشغالگران اسرائیلی را به طور کلی یا جزئی از آغاز حمله زمینی به غزه تصویربرداری کردیم.

سخنگوی قسام با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی را منهدم کردیم، گفت: جانفشانی بزرگ مبارزان مقاومت مقدمه و سرآغاز پیروزی است.

ابوعبیده در پایان افزود: دشمن اشغالگر به یاری خداوند بهای بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد. به یاری خداوند دشمن اشغالگر یک روز و یک ساعت آرامش نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha