رفع مشکلات رسانه های آذربایجان شرقی نیازمند هم افزایی اهالی رسانه است

تبریز- ایرنا- مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: مشکلات جامعه رسانه ای استان جز با همکاری و مساعدت و همفکری جامعه خبری حل نمی شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا «اکبر رضایی تبریزی» با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، یادآور شد: نباید انتظار داشته باشیم که مشکلات موجود و تنگناهای کنونی رسانه ای استان توسط اشخاص یا کانال های دیگر حل و فصل شود.

وی ادامه داد: برای اینکه نقطه ضعف ها و چالش های نمایشگاه یازدهم که کم هم نیست، از سوی نهادها و ارگان های خاص مرتفع شود، اهل رسانه باید وارد میدان شده و مسایل را مطالبه کنند.

رضایی تبریزی سطح این نمایشگاه را متوسط ارزیابی و اظهار کرد: پس از پایان این نمایشگاه باید اهالی رسانه با تشریک مساعی نسبت به نقاط ضعف و قوت وارد میدان شوند و با ارایه طرح های جدید و خلاقانه مسیر بارورتر شدن نمایشگاه در سال های آینده را هموار کنند.

وی برگزاری جلسات آسیب شناسی نمایشگاه کنونی را ضروری دانست و افزود: برای سال آینده اگر حتی یک درجه نیز نسبت به امسال شاهد بهبود و پیشرفت نحوه و نوع برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری باشیم، باز موفقیت به شمار می رود.

رضایی تبریزی، درجا زدن را عامل اصلی استمرار مشکلات کنونی جامعه رسانه ای تبریز دانست و گفت: باید به هر طریق ممکن مسیر ارتقای رسانه های استان را با هم اندیشی و هم افزایی و ارایه راهکارهای عملی دنبال کرد.

به گزارش ایرنا، یازدهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی همزمان با هیجدمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه و از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برپاست‌.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha