۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85289016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خوزستان بر لزوم توجه صنایع استان به پدافند غیرعامل تاکید کرد 

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: اجرای ملاحظات پدافند غیرعامل در پروژه‌های مهم و زیرساختی استان، یک اصل انکارناپذیر است و تمامی دستگاه‌ها و صنایع باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، علی اکبر حسینی محراب یکشنبه شب در شورای پدافند غیرعامل خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: باید به موضوع پدافند غیرعامل در صنعت نفت، پتروشیمی، فولاد و کشاورزی توجه کنیم تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

وی با اشاره به وجود صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و سرمایه انسانی در استان خوزستان افزود: تمام صنایع استان باید سیستم پدافندی خود را به گونه‌ای طراحی کنند که دشمن قدرت اخلال و نفوذ در کار را نداشته باشد.

استاندار خوزستان به ارتباط قوی بین شرکت‌های فعال در حوزه امنیت و صنایع استان تاکید کرد و گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با آموزش پرسنل بخش صنعت به امنیت آنها کمک کرده و در زمینه اشتغالزایی و صیانت از سرمایه‌های استان گام بردارند.

وی افزود: دستگاه‌ها و نهادهای استان باید از مراکز اسناد و اطلاعات طبقه‌بندی خود در مقابل حملات هکرها مراقبت کرده و دستورالعمل‌های پدافندی را رعایت کنند تا از این جهت ضربه نخورند.

حسینی محراب گفت: لازم است که دستگاه‌ها و نهادهای استان از مراکز اسناد و اطلاعات طبقه‌بندی خود در مقابل حملات سایبری مراقبت کنند.

استاندار خوزستان بر لزوم توجه صنایع استان به پدافند غیرعامل تاکید کرد 

انتصاب استاندار خوزستان به عنوان رییس شورای پدافند غیرعامل خوزستان

در پایان این نشست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان با حکم سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان رییس شورای پدافند غیرعامل استان منصوب شد.

به گزارش ایرنا، پدافند غیرعامل به مجموعه اقدامات دفاعی غیرمسلحانه می‌گویند که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha