۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۸:۰۸
کد خبر: 85289235
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک ها ملزم به اجرای مصوبات نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند

ایلام - ایرنا - معاون دادستان ایلام با اشاره به لزوم احیای واحدهای نیمه فعال در استان، گفت: بانک ها ملزم به اجرای مصوبات نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "رضا امیری مقدم" روز دوشنبه در بازدید از واحدهای تولید محصولات خوراکی و تولید فنر خودرو شهرک شهید کشوری ایلام با تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید، اظهار کرد: حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید از واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد ادامه دارد و همه دستگاه های ایلام باید تمام توان خود در راستای راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل این استان به کار گیرند.

وی هدف از این بازید را بررسی مشکلات، افزایش ظرفیت تولید و تامین مالی این ۲ واحد تولیدی برشمرد و گفت: بانک ملزم به اجرای مصوبات نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی در کوتاهترین زمان ممکن هستند.

بنابر گفته معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام بیش از ۲۵ نیروی کار بصورت مستقیم در این ۲ واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

گفتنی است در سال جاری در استان ایلام، ۲۳ واحد تولیدی و صنعتی، احیاء و یا افزایش ظرفیت داشته اند که از این تعداد هشت واحد تعطیل و غیرفعال مجددا به چرخه تولید بازگشته و ۱۵ واحد نیز افزایش ظرفیت محسوس تا ۸۰ درصد داشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha