۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85288896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انعقاد تفاهم نامه بین استانداری ایلام و شرکت بین‌المللی پارا زاگرس‌ یاران

ایلام - ایرنا - تفاهم نامه مشترکی بین استانداری ایلام با شرکت بین‌المللی پارازاگرس‌یاران (ایران - سوئد) در زمینه های عمرانی، راه آهن، تجاری، گردشگری، پتروشیمی و نفت منعقد شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، "حسن بهرام‌نیا" روز یکشنبه در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شرکت بین‌المللی پارازاگرس یاران (ایران - سوئد) گفت: ایلام به عنوان استانی غنی از ظرفیت ها و مواهب خدادادی است که دولت سیزدهم تلاش گسترده ای برای توسعه‌ همه‌جانبه‌ استان بکار گرفته است.

وی افزود: خروج ایلام از محرومیت با تلاش مجموعه‌ دولت و تعامل با سرمایه‌گذاران، ایلام امکان پذیر خواهد بود و در این راستا اقدامات و زیرساخت‌هایی بسیار خوبی در استان ایجاد شده است.

بهرام نیا یادآور شد: دولت در راستای محرومیت‌زدایی این استان گام برمی‌دارد و در این خصوص مجموعه‌ استانداری و ادارات کل موظف به تسهیل در خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران شده‌اند.

استاندار ایلام تصریح کرد: موانع و بروکراسی‌های ادارای تا حد امکان از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته‌ شده است.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی پارازاگرس نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه‌ استاندار ایلام به حوزه سرمایه‌گذاری، گفت: شرکت بین‌المللی پارازاگرس یاران (ایران - سوئد) مجموعه‌ای از شرکت‌های بین‌المللی است که در حوزه‌های عمرانی، راه آهن، تجاری، گردشگری، پتروشیمی و نفت حاضر به سرمایه‌گذاری در استان ایلام است.

وی ادامه داد: شرکت بین‌المللی پارازاگرس یاران (ایران - سوئد) متشکل از چهار شرکت بزرگ بین‌المللی و سه بانک بزرگ اروپایی KBC بلژیک و HsBc بریتانیا است.

همچنین با پیگیری استاندار ایلام و در دیدار با آرش کردی معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر، با افزایش ۱۰ مگاوات مشکل تامین برق ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ پتروپالایش دهلران برطرف شد.

به گزارش ایرنا، با راه‌اندازی نیروگاه صبا دهلران ۱۰۰ مگاوات برق تولید که علاوه بر تامین ۴۵ مگاوات برق شرکت ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ (پتروپالایش دهلران) در بالاترین سطح مصرف، مابقی برق تولیدی وارد مدار سراسری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha