۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85289246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی مسیر زرنه ـ سومار با ۱۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است

ایلام - ایرنا - فرماندار ایوان با اشاره به نقش پروژه های راهسازی در شهرستان ایوان، گفت: بهسازی مسیر زرنه ـ سومار با ۱۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

"حجت الله اکبری" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان ایوان از جمله مناطقی است که در بحث راهسازی نیازمند توجه بوده و در حال حاضر پروژه های مهمی در حوزه شهرستان در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به اهمیت مسیر زرنه- سومار به دلیل تردد کامیون های صادراتی، افزود: توسعه، بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از این مسیر در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون اقدامات خوبی در این مسیر در حال انجام است.

فرماندار ایوان تصریح کرد: به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پروژه روکش آسفالت مسیر ذکر شده به طول هفت هزار متر و عرض هفت متر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در حال انجام است.

اکبری تصریح کرد: با توجه به اینکه این مسیر، شهرستان ایوان را به پایانه مرزی سومار وصل می کند یک جاده ترانزیتی و مهم تلقی می‌شود و در تسهیل تردد عشایر و کشاورزان بسیار مؤثر است.

وی گفت: این مسیر همچنین یکی از مسیرهای تفریحی مردم شهرستان ایوان است.

فرماندار ایوان با اشاره به اجرای پروژه کنارگذر ایوان، یادآور شد: این پروژه به طول ۹ کیلومتر با هدف تسهیل تردد و کاهش ترافیک داخل شهر ایوان در حال حاضر در ۲ فاز در حال اجرایی شدن است که فاز اول ۳۵ و فاز دوم ۲۵ درصد پیشرفت دارد.

بیش از سه هزار کیلومتر راه در استان ایلام وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha