۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85289311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بمباران سنگین غزه/ ادامه نبرد شدید رزمندگان مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- منابع فلسطینی از تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه خبر داده و به نبرد سنگینی که میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در شمال غرب نوار غزه جریان دارد اشاره کردند.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، بمب افکن های رژیم صهیونیستی بامداد امروز منزل خانواده «حموده» در نزدیکی فلکه اول در «بیت لاهیا» در شمال غزه را بمباران کردند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب هم از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در مناطق شمال غزه بر اثر بمباران سنگین رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه «النصیرات» در مرکز غزه را هم هدف قرار دادند.

همچنین در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مسجد «الهجان» در «السدره» در شهر غزه، شماری از نمازگزاران و افراد حاضر در آن شهید یا زخمی شدند.

بمب افکن های رژیم صهیوستی در محله «الصبره» در شرق شهر غزه هم یک مسجد را هدف قرار داده و آنرا ویران کردند.

در عین حال بمب افکن های رژیم صهیونیستی به شکل گسترده از بمب های فسفری ممنوعه در اطراف بیمارستان القدس در شهر غزه علیه فلسطینیان استفاده کردند.

همچنین محله «الرمال» در مرکز غزه هم هدف قرار گرفت.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی منزلی در محله «التفاح» در شرق شهر غزه را هم هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی همچنین دوباره اطراف بیمارستان اندونزی در شمال غزه را بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی هم اطراف منطقه «زمو» در شمال شهر غزه را گلوله باران کرد و گورستان و یک کارخانه در «بنی سهیلا» در شرق خانیونس در جنوب غزه نیز هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همزمان منابع خبری از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان الشفاء در شهر غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی در عین حال گزارش دادند که درگیری های شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی که به دنبال پیشروی از چند محور در مناطق شمال غربی شهر غزه هستند، در جریان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha