۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85289359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز:  برنامه نقد کتاب و تجلیل از فعالان حوزه کتاب برگزار شود

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب در سقز می طلبد برنامه نقد و تجلیل از فعالان حوزه کتاب برگزار شود.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز دوشنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب برپا شده در کتابخانه شهید ملامحمد امینی واقع در پارک مولوی کُرد سقز، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه کتاب یک رویداد مهم برای یادآوری ضرورت تفکر و آگاهی بخشی در سطح اجتماع است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و هنری برای ایجاد شور و نشاط، بیان کرد: برپایی نمایشگاه های کتاب افزون بر تامین نیاز کتابخوانان می تواند بستری را هم برای دورهمی اهالی کتاب و ایجاد انگیزه بیشتر مطالعه در جوانان و نوجوانان ایجاد کند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز خطاب به رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان، گفت: می طلبد در کنار برپایی نمایشگاه کتاب، برنامه های نقد کتاب، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی هم برگزار شود.

فرماندار سقز:  برنامه نقد کتاب و تجلیل از فعالان حوزه کتاب برگزار شود

فرماندار سقز:  برنامه نقد کتاب و تجلیل از فعالان حوزه کتاب برگزار شود

مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب سقز هم اظهار کرد: ۲ هزار عنوان کتاب در سه هزار جلد در نمایشگاه کتاب این شهر عرضه شده است.

میلاد امان اللهی با اشاره به اینکه کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف به فروش می رسند، یادآور شد: نمایشگاه کتاب سقز از ۲۱ آبان در کتابخانه شهید ملامحمد امینی برپا شده و تا تاریخ پنجم آذرماه امسال میزبان علاقمندان به این حوزه است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha