کارکنان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حمایت از مردم غزه تجمع کردند

زنجان - ایرنا - کارکنان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان همزمان با سراسر کشور در محکومیت حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و مدافعان فداکار سلامت در بیمارستان‌های غزه در محوطه بیمارستان آیت الله موسوی این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این تجمع که کارکنان و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان حضوری چشمگیر داشتند، در محوطه بیمارستان آیت الله موسوی زنجان با در دست داشتن پلاکاردهایی با نوشته هایی نظیر "فلسطین آزاد خواهد شد"،" مرگ بر آمریکا " و "‌مرگ بر اسراییل"‌ انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

در پایان این مراسم ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای از سوی پزشکان و کادر درمان قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تمامی کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، ضمن محکومیت مجدد اعمال و جنایات جنگی رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی و دولت های حامی آن، حمایت همه جانبه خود را از مردم بی دفاع فلسطین اعلام کرده و آمادگی خود را جهت اعزام و کمک فوری به مردم بی گناه فلسطین عزیز اعلام می داریم.

کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در حمایت از مردم غزه تجمع کردند

به طور قطع نتیجه این جنایت ددمنشانه و بی سابقه و کشتار جمعی و تضیع حقوق مجرمین، چیزی جز نابودی زودتر از موعد صهیونیست های غاصب نخواهد بود و خون های به ناحق ریخته شده مظلومین فلسطینی به طور یقین فروپاشی رژیم اشغالگر اسرائیل را سرعت خواهد بخشید.

مشابه چنین مراسمی در دیگر بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha