برخی شرکت‌های شوش نسبت به مسوولیت اجتماعی خود بی‌تفاوت هستند

دزفول – ایرنا – رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش گفت: متاسفانه با وجود همراهی خیران و تعدادی از شرکت‌های صنعتی در شوش، برخی از شرکت‌های بزرگ مستقر در این شهرستان به مسوولیت اجتماعی خود در قبال نیازمندان بی‌تفاوت هستند.

غلامحسین نظری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حامیان کمیته امداد شوش تنها در هفت ماه نخست امسال مبلغی بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ایتام کمیته امداد اهدا کردند.

وی با قدردانی از خیران نوع دوست شوش ادامه داد: تنها در هفت ماه نخست امسال خیران این شهرستان رقمی بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۱۰ میلیارد ریال کمک غیرنقدی شامل پوشاک، نوشت افزار و بسته معیشتی به ایتام شهرستان اهدا کرده‌اند.

رییس کمیته امداد شوش با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد حامیان ایتام در این شهرستان بیان کرد: هر شهروند می‌تواند حداقل با پرداخت ماهیانه ۵۰۰ هزار ریال حامی یک یتیم شود ضمن اینکه امکان حمایت از بیش از یک یتیم نیز برای خیران وجود دارد.

وی افزود: یک هزار و ۹۰۰ خانوار نیازمند با جمعیتی افزون بر چهار هزار و ۸۵۰ نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان قرار دارند.

توزیع ۴۴ سری جهیزیه میان نوعروسان شوش

نظری با اشاره به اقدام‌های حمایتی کمیته امداد شوش برای حمایت از زوج‌های جوان گفت: ۴۴ سری جهیزیه با ارزش ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال امسال توسط کمیته امداد شوش میان نوعروسان زیرپوشش توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال است، افزود: این جهیزیه‌ها شامل پنج کالای مهم از جمله اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباس شویی می‌شود.

رییس کمیته امداد شوش گفت: امسال ۲ هزار کولرگازی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در خوزستان توزیع شد و سهم شوش ۷۵ دستگاه کولرگازی بود.

وی با اشاره به توزیع این تعداد کولر در چند مرحله افزود: با توجه به گرمای شدید خوزستان و نیاز مددجویان به وسایل سرمایشی علاوه بر ۷۵ دستگاه کولرگازی، ۲۷ دستگاه یخچال نیز میان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد شوش در سال جاری توزیع شده است.

برخی شرکت‌های شوش نسبت به مسوولیت اجتماعی خود بی‌تفاوت هستند

توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شوش

نظری گفت: در راستای حمایت از خانواده‌ها و فرزندآوری، نوزادان خانواده‌های دهک‌های پایین که به تشخیص مرکز بهداشت دچار سوء تغذیه هستند در صورتی که حتی خانواده آن نوزاد زیرپوشش کمیته اماداد نباشد از کمک‌های کمیته امداد برخوردار و ماهانه مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به آنها تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: پنج هزار بسته معیشتی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال امسال به مناسبت‌های مختلف با کمک سپاه پاسداران و خیران شوش بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

به گزارش ایرنا ۷۰۸ یتیم زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش هستند که ۲ هزار و ۳۱۰ حامی از این ایتام حمایت می‌کنند.

شهرستان شوش با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲۰ روستا است و بسیاری از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در روستاهای این شهرستان سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha