آرزوی موفقیت قلعه‌نویی و ستاره‌های تیم ملی برای نوجوانان شگفتی‌ساز + فیلم

تهران- ایرنا- سرمربی و جمعی از بازیکنان تیم ملی فوتبال در آستانه بازی تیم کمتر از ۱۷ سال برابر انگلیس در جام‌جهانی، برای این تیم شگفتی‌ساز آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، تیم فوتبال کمتر از ۱۷ سال کشورمان پس از برتری شگفت‌انگیز برابر برزیل، عصر فردا در دومین دیدار در مرحله گروهی جام‌جهانی به مصاف تیم انگلیس می‌رود.

در آستانه بازی فردا، سرمربی و جمعی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان برای شاگردان حسین عبدی در بازی مقابل انگلیس آرزوی موفقیت کردند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال با تبریک پیروزی تیم فوتبال نوجوانان برابر برزیل در آستانه بازی فردای این تیم با انگلیس، اظهار داشت: قبل از اعزام تیم به بچه‌ها گفته بودم که شما می‌توانید. شما قبل از بازی با برزیل شیربچه‌های فوتبال ایران بودید و الان شیرمردان فوتبال ایران هستید.

وی خطاب به بازیکنان تیم نوجوانان گفت: برایتان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مطمئنم بازی بعدی را هم به نحو احسن انجام خواهید داد. شما نشان دادید که می‌توانید.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی هم دراین‌باره گفت: پیروزی تیم فوتبال نوجوانان برابر برزیل، یک ملت را خوشحال کرد. نوجوانان ما کاری بزرگی انجام دادند.

وی خطاب به یوزهای نوجوان ایران اضافه کرد: امیدوارم فردا هم یک بازی جانانه با انگلیس انجام دهید و دل مردم را شاد کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha