۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85290430
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل صمت: بیشترین نارضایتی مردم اردبیل از بحث آرد و نان است

اردبیل- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بیشترین نارضایتی‌ها و گزارش‌های مردمی به مجموعه‌های نظارت و بازرسی از فعالیت اصناف در این استان مربوط به بحث آرد و نان است.

مسعود ایرانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۴۶ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی این استان در سال جاری از سوی کارکنان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به تنهایی یا با مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

وی افزود: تعداد کل تماس‌های ۱۲۴ منجر به ثبت برچسب در سامانه رسیدگی بیش از یک هزار مورد، تماس‌های مردمی ثبت شده در سامانه آیوین بیش از ۸۶ هزار و ۴۰۰ مورد و مکاتبه‌های ثبت شده در سامانه پاسخگویی افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ مورد بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین مجموع کل حل مکاتبات ثبتی در سامانه پاسخگویی افزون بر سه هزار و ۵۰۰ مورد بوده که ۹۴۷ مورد از این مکاتبه‌های ثبت شده، در دست پیگیری است.

وی با اشاره به دریافت افزون بر سه هزار فقره گزارش منجر به تشکیل پرونده، اضافه کرد: ارزش پرونده‌هایی که برای رسیدگی به شکایت‌ها تشکیل شده است، به بیش از ۷۱۴ میلیارد ریال می‌رسد.

به گزارش ایرنا حدود ۶۰ هزار واحد صنفی در نقاط مختلف استان اردبیل فعال هستند که ۲ هزار و ۵۸۳ واحد با سهمیه ماهانه نزدیک به ۱۶ هزار تن آرد، به پخت انواع نان اشتغال دارند.

استان اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، در شمال‌غربی کشور و همجوار با جمهوری آذربایجان واقع شده است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

کیفیت نان در اردبیل؛ از تایید دست‌اندرکاران تا نارضایتی مردم

بازرسی از نانوایی‌های اردبیل تشدید می‌شود

۲۶۰ نانوایی استان اردبیل دوگانه‌سوز می‌شود

استان اردبیل در تامین آرد مشکلی ندارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha