چهار نانوایی متخلف در اردبیل به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

اردبیل- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از شناسایی چهار واحد نانوایی متخلف در اردبیل و ارجاع پرونده آنها به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش ایرنا، مسعود ایرانی روز شنبه در این زمینه تشریح کرد: بازرسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت به منظور نظارت بر نحوه توزیع آرد و کیفیت پخت نان در سطح استان به صورت مستمر از واحدهای نانوایی بازرسی به‌عمل می‌آورند.

وی افزود: برای واحدهای صنفی که تخلفشان در جریان بازرسی‌ اخیر محرز شده بود، چهار پرونده به ارزش ۵۹۴ میلیون ریال تشکیل گردید و برای رسیدگی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی اردبیل فرستاده شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: سوای این بازرسی‌ها، گشت‌های مشترکی بر اساس مصوبه‌های کارگروه آرد و نان استان به صورت سرزده با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه و نهادهای نظارتی صورت می‌گیرد و نانوایی‌ها موردی بازرسی می‌شوند.

وی یادآور شد: مردم می‌توانند هر گونه تخلف صنفی از جمله احتکار، قاچاق کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را برای رسیدگی به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

حدود ۲ هزار و ۵۸۳ واحد نانوایی در نقاط مختلف استان اردبیل فعال است و هر ماه ۱۶ هزار تن آرد بین نانوایی‌های این استان توزیع می‌شود.

استان اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha