۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85290872
T T
۲۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس ابتدایی استان تهران در روز چهارشنبه مجازی شد

تهران بزرگ - ایرنا - کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران در مصوبه‌ای با توجه به تداوم وضعیت آلاینده‌ها و هشدار نارنجی، مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه را در روز چهارشنبه ۲۴ آبان، مجازی کرد.

به گزارش ایرنا، با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران کلاس‌های آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی مدارس شهر تهران فردا غیرحضوری و بصورت مجازی برگزار می‌شود.
این تصمیم با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران اتخاذ شده است.

بر این اساس، کلاس‌های آموزشی پیش دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در همه مناطق شهر تهران غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است همچنین بر اساس این مصوبه، فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران روز سه‌شنبه از صدور هشدار نارنجی تداوم انباشت آلاینده‌های جوی در پایتخت خبر داد و گفته بود: دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در این شرایط به حالت آماده باش در آمده است.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از عصر امروز تا روز پنجشنبه هفته جاری (۲۵ آبان) تداوم و پایداری جو و انباشت آلاینده‌ها در پایتخت پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha