۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85291018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر میراث فرهنگی مهمان نمایشگاه ملی گردشگری عشایر شد + فیلم

شیراز - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به شیراز از نخستین نمایشگاه ملی گردشگری عشایری بازدید و با برخی از فعالان این نمایشگاه گفت‌وگو کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های پرشمار فارس در صنعت گردشگری، گفت: فارس در میزهای گردشگری کشور عهده‌دار میزهای گردشگری ادبی، گردشگری عشایر است و امروز شیراز میزبان نخستین برنامه میز ملی عشایر است.

علی اصغر شالبافان اظهار کرد: هدف از برپایی این رویداد گردشگری عشایری معرفی ظرفیت‌های فرهنگی بی‌نظیر عشایر است و فارس نقش ممتازی در این عرصه دارد.

وی عنوان کرد: در این زمینه دفاتر خدمات مسافرتی کشور بسته های گردشگری خوبی را برای ارائه به گردشگران علاقمند به این حوزه تدوین و در نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین نمایشگاه ملی گردشگری عشایری با حضور گروه‌هایی از استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، کرمان و خوزستان در گذر حافظیه شیراز برپا شده و تا ۲۶ آبان ماه ساعت‌های ۱۰ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha