۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85291358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقلام طرح ملی نذر خدمت به خراسان جنوبی ارسال شد

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اقلام و لوازم مورد نیاز برای اجرای طرح ملی نذر خدمت ۶ به ارزش هفت میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال از زنجان به خراسان جنوبی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حکمت‌اله هاشمی شامگاه سه شنبه در مراسم ارسال این اقلام در جمع خبرنگاران، افزود: امسال نذر خدمت ۶ توسط هلال احمر استان در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی در محورهای محرومیت زدایی، آب رسانی، آموزش و توانمندسازی، خدمات سلامت محور و اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان و دانش آموزان در روستاهای این شهرستان اجرا می شود.

وی به اقلام ارسال شده اشاره کرد و اظهارداشت: این اقلام شامل ۳۰۰ بسته غذابی، دارو، ۱۰۰ تخته پتو، ۱۵۰ بسته لوازم التحریر، ۱۰۰ بسته اقلام بهداشتی، ۱۰۰ قوطی شیر خشک و ۲ پالت آب معدنی بود.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این اقلام بیان شده یک دستگاه تصفیه آب آشامیدنی به ارزش سه میلیارد ریال نیز روز گذشته به خراسان جنوبی ارسال شد.

هاشمی اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز برای احیا و راه اندازی یک دستگاه تصفیه آب آشامیدنی نیز خریداری شده که در روستا این دستگاه تعمیر و راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: طرح ملی نذر خدمت ۶ با کمک های خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و پزشکان در مناطق متاثر از خشکسالی و کم برخوردار خراسان جنوبی با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای متاثر از خشکسالی شهرستان نهبندان عملیاتی می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: در بخش خدمات زیست محیطی و آب رسانی اقدام به تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستاهای مهدی آباد و دوچاهی، در بخش سلامت محور با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان با محوریت روستای چاه داشی می کنیم.

هاشمی به طرح توانمند سازی و آموزش اشاره کرد و اظهارداشت: با استفاده از ظرفیت داوطلبان متخصص دوره های مهارتی برای ارتقای اشتغال برگزار می شود.

وی ادامه داد: در بخش محرومیت زدایی نیز توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر میان دانش آموزان و پتو در مناطق و محلات کم برخوردار شهرستان نهبندان انجام می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر ‌استان زنجان گفت: تاکنون در استان ۶ طرح ویزیت و ارائه داروی رایگان به هموطنان در مناطق محروم و کم برخوردار زنجان اجرا کرده ایم که این خدمات تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

هاشمی از همه خیرین، نیکوکاران، مردم‌ نوعدوست و داوطلبان استان زنجان که در اجرای طرح نذر خدمت و سایر طرح ها هلال احمر استان زنجان را یاری کردند، قدردانی کرد.

ششمین طرح ملی "نذر خدمت" با استفاده از ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق متاثر از خشکسالی و کم برخوردار خراسان جنوبی با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی و ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای متاثر از خشکسالی شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی اجرا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha