تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد

شهرکرد-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه زیرساخت های بخش آب و فاضلاب گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر فرادنبه شهرستان بروجن آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، محمد کریمی روز چهارشنبه در اعلام آخرین وضعیت طرح‌های قابل بهره‌برداری در استان تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در راستای بازچرخانی آب، افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیرزمینی نسبت به تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب در شهر فرادنبه شهرستان بروجن اقدام کرد.

وی افزود: این تصفیه‌خانه فاضلاب تا ابتدای دولت سیزدهم تنها ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با تامین اعتبار و حمایت‌های این دولت تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

کریمی تصریح کرد: تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه با فرآیند نهر اکسیداسیون با حذف ازت و فسفر در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه را بیش از ۵۷۰ میلیارد ریال با ظرفیت روزانه ۲ هزار و ۶۰۰ مترمکعب دانست و یادآور شد: ارزش کنونی این تصفیه‌خانه افزون‌بر چهار هزار میلیارد ریال است.

کریمی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه برای ۱۳ هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، فرادنبه شهرستان بروجن در ۵۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

رییس جمهور و تعدادی از اعضا هیات دولت قرار است روز پنجشنبه 25 آبان‌ماه در قالب دور دوم سفر استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha