اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ صندوق اخذ رای در پایتخت برای انتخابات مجلس

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: در این استان هفت هزار و ۷۹۲ صندوق اخذ رای برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ صندوق به شهر تهران اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری با اشاره به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه این استان افزود: این به معنی بالا بودن میزان داوطبان و شرکت کنندگان در انتخابات و حجم بالای کار ستاد انتخابات برای برگزاری پرشور با مشارکت مردم است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه حضور و مشارکت مردم اساس انقلاب است، اظهار کرد: برخی گمان می‌کنند تمرکز دولت بر روی طیف خاصی است در حالیکه چنین چیزی واقعیت ندارد

اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ صندوق اخذ رای در پایتخت برای انتخابات مجلس

فخاری ادامه داد: برای انتخابات و حداکثرسازی مشارکت باید تحرک داشت، به سمت ایجاد یک فضای پر شور انتخاباتی حرکت کرد و به سمتی رفت که مردم برای دستیابی به آنچه تقاضا دارند، به صحنه بیایند.

استاندار تهران صداقت، شفافیت و دوری از تکلف را یکی از راه‌های جلب اعتماد مردم خواند و گفت: لازم نیست از کارهای نشدنی برای مردم حرف بزنیم که علاوه بر هزینه انجام نشدن، عواقب بی اعتمادی هم به آن اضافه و در نهایت سبب ریزش اعتماد عمومی شود.

فخاری تاکید کرد: اگر نظام‌های سیاسی مختلف دنیا را بررسی کنیم، می‌بینیم بسیاری از کشورها قدرت را به صورت غیر مستقیم نسبت به رای مردم در دست دارند اما در نظام مقدس اسلامی ایران، سرنوشت کشور مستقیم توسط مردم مشخص می‌شود حتی حفظ و بقای جایگاه و مقام رفیع رهبری هم بر پایه انتخاب مردم استوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha