شهرداری یاسوج اطلاع رسانی دقیقی ازمحل جایگاه دفن نخاله‌ها نداشته است

یاسوج- ایرنا- معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود یک سالی است که شهرداری یاسوج سایتی در کنار شهرک صنعتی سه ایجاد کرده اما تاکنون اطلاع رسانی مناسبی در این راستا نداشته است.

"رحمت الله جهانشاهی" روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جایگاه نخاله‌های ساختمانی یا همان پسماندها و ضایعات ساختمانی شهر یاسوج یک سالی است که در محل شهرک صنعتی فرودگاه مشخص شده است.

وی افزود: می طلبد شهرداری، رسانه ها و صدا و سیما اطلاع رسانی کافی در زمینه اطلاع رسانی جایگاه دقیق این داشته باشند تا نخاله ها در این محل تخلیه شود.

معاون پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ریختن نخاله های ساختمانی در ورودی یاسوج چهره نازیبایی را به نمایش گذاشته است که با انتقال این نخاله ها سیمای شهر بسیار بهتر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سال ۱۴۰۱ مصوب شد که مردم پسماندهای ساختمانی خود را به این منطقه انتقال دهند، طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی چنانچه بعد از اعلام رسمی جایگاه دفن زباله و نخاله‌های ساختمانی توسط شهروندان نسبت به رهاسازی نخاله‌های ساختمان اقدام نمایند، شهرداری مکلف است که برخورد کند و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha