طرح‌های تحقیقاتی باید در بهبود وضعیت معیشتی مردم تاثیرگذار باشد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی باید منجر به ایجاد اشتغال پایدار و خلق ثروت شده و در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار بهمن ریحانی روز چهارشنبه در مجمع سالیانه بسیج استان در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه افزود: محققان و پژوهشگران باید به دنبال راهکاری برای عملیاتی کردن طرح های خود باشند و در این میان گره گشایی اقتصادی و بهبود معیشت را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ما از نظر علمی در جایگاه دهم جهان و رتبه اول منطقه را داریم اما در عملیاتی کردن طرح های علمی و پژوهشی مشکل داریم، اظهار کرد : طرح های خوبی در زمینه پزشکی و سلامت مردم مطرح شد که باید برای اجرایی کردن آنها همه دستگاه ها پای کار باشند چراکه امروز متاسفانه بیماری های گوارشی و سرطان های مختلفی شایع شده که جان مردم را تهدید می کند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در بخش دیگری از صحبت های خود با یادآوری فرارسیدن هفته بسیج افزود: بسیج یک شجره طیبه در انقلاب اسلامی است که معمار کبیر انقلاب آن را بنیان نهاد و مقام معظم رهبری آن را آبیاری کرد تا امروز شاهد برکات و اثرات مثبت آن در جامعه باشیم.

سردار ریحانی با بیان اینکه بسیج که امام راحل آن را تشکیل داد، با اعتقادی راسخ در همه عرصه های سازندگی کشور تاکنون نقش آفرین بوده است گفت: شاید بسیج بیشتر در حوزه های امنیتی و دفاعی شناخته شده باشد اما علاوه بر نقش آفرینی بسیج در دفاع مقدس در سایر حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و سایر حوزه های مرتبط با جامعه هم بسیج توانسته کارنامه درخشانی را از خود بر جای بگذارد.

در این مجمع پنج طرح تحقیقاتی و پژوهشی به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha