۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85292571
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال خیبر خرم آباد، فجر سپاسی را ۲ بر یک شکست داد

خرم آباد- ایرنا-‌ تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز(چهارشنبه) تیم فجر شهید سپاسی را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در حساس ترین بازی هفته دوازدهم در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر تیم های مدعی و صدرنشین فجر سپاسی و خیبر خرم آباد با تفکرات مهدی رجب زاده و مهاجری در برابر هم صف آرایی کردند.

در نیمه اول ۲ تیم بازی هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشتند و فجرسپاسی توانست روی یک کار تیمی دروازه خیبر را با گل عرفان پورافراز در دقیقه ۲۴ باز کند.

در نیمه دوم تیم خیبر برای فرار از شکست و فجر برای حفظ نتیجه به میدان آمدند که خیبر خرم آباد با گل دقیقه ۵۵ مهرداد حیدری از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه باز هم خیبر در دقیقه ۷۲ توسط حسین شهابی گل دوم را وارد دروازه فجر سپاسی شیراز کرد و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

خیبر با کسب این پیروزی و کسب ۲۵ امتیاز(با تفاضل گل بهتر نسبت به چادرملو اردکان) صدرنشین جدول لیگ آزادگان شد، فجر سپاسی نیز با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد این روزها در شرایط خوبی به سر می برد و با ۱۱ بازی، هفت برد، یک تساوی، سه باخت، ۱۷ گل زده، هفت گل خورده، تفاضل گل ۱۰ و ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.

خیبر فصل گذشته با هدایت فراز کمالوند از مجموع ۳۲ بازی با ۱۲ برد، ۱۶ مساوی، چهار باخت، ۳۲ گل زده، ۱۶ گل خورده و تفاضل گل ۱۶ و ۵۲ امتیاز در رده پنجم جدول ۱۷ تیمی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha