۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85293116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمله به آمبولانس فوریت های پزشکی در سلسله

۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85293116
حمله به آمبولانس فوریت های پزشکی در سلسله

خرم آباد - ایرنا - رییس مرکز فوریت های پزشکی سلسله از حمله افرادی با هویت معلوم به آمبولانس اعزامی فوریت های پزشکی این شهرستان خبر داد.

شهاب صالحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی تماسی با مرکز فوریت های پزشکی شهرستان و درخواست اعزام آمبولانس برای یک فرد بیمار در روستای یارآباد از توابع بخش فیروزآباد بلافاصله یک کد آمبولانس به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه پس از رسیدن آمبولانس به محل مورد نظر ناگهان مردی با هویت معلوم با همراهی ۲ فرد دیگر از خانه خارج شده و با سنگ به آمبولانس اعزامی حمله‌ور می‌شوند.

صالحی با اشاره به ورود خسارات جدی به آمبولانس اعزامی از سوی این افراد عنوان کرد: متاسفانه خسارات سنگین و شدیدی به خودرو وارد شده و این موضوع سبب شده آمبولانس مذکور از چرخه امدادرسانی به شهروندان خارج شود.

حمله به آمبولانس فوریت های پزشکی در سلسله

وی افزود: این آمبولانس جزو آمبولانس‌های پیشرفته شهرستان بود که تجهیزات و قطعات آن به سختی تامین می شود.

صالحی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حمله به تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسیده افزود: برای ضارب اصلی نیز پرونده قضایی تشکیل شده تا ضمن دریافت خسارات، برخورد قضایی لازم با نامبرده به عمل آید.

وی بیان کرد: با خارج شدن هر آمبولانس ضربه بزرگی به چرخه خدمت‌رسانی به مردم وارد خواهد شد و اعمال خشونت علیه پرسنل اورژانس سبب تاخیر در خدمت‌رسانی به مردم می شود و از مقام محترم قضا درخواست داریم با خاطیان برخورد قضایی لازم صورت گیرد.

شهرستان سلسله از ۲ بخش مرکزی و فیروزآباد تشکیل شده و در شمال لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha