تکمیل زنجیره حمل و نقل یزد با راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی کلید خورد + فیلم

یزد -ایرنا - دستیار ویژه استاندار یزد گفت: در راستای تکمیل زنجیره حمل و نقل استان، پروازهای بین المللی هواپیمایی یزد با سفر به کشور ترکیه آغاز شد؛ نخستین پرواز به مقصد استانبول در تاریخ ۲۳ انجام و امروز ۲۶ آبان نیز پرواز دوم به همین مقصد اجرایی می‌شود.

" احمد آخوندی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: همچنین شرکت های یزد ریل و یزد سیر نیز به منظور تکمیل زنجیره حمل و نقل عمومی استان در دستور کار قرار دارد و به صورت ویژه در حال پیگیری هستیم تا این خواسته به حق مردم نیز اجرایی گردد.

وی ادامه داد: تقویت زیرساخت های حمل و نقل استان برای رفاه حال مردم و رونق گردشگری بسیار ضروری و مهم است و به صورت ویژه با دستور استاندار یزد کلیه مسائل مرتبط به شرکت های حمل و نقل یزد ریل و یزد سیر در حال پیگیری است و به زودی خبرهای خوبی را به مردم عزیز دارالعباده یزد اعلام خواهیم نمود.

مشاور و دستیار ویژه استاندار یزد گفت: شهر میراث جهانی یزد نیازمند تامین زیر ساخت های اولیه ای برای افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی است که در همین راستا گسترش و تقویت حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای به خصوص در بخش عمومی مورد توجه قرار دارد و همه اهتمام خود را در این راه به کار گرفته ایم .

استان یزد در مرکز جغرافیایی ایران واقع شده و مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha