قاتل فراری مادر و دختر گیلانغربی دستگیر شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری که به دنبال اختلافات خانوادگی به قتل همسر و مادرهمسرش و زخمی کردن پدر همسرش اقدام کرده بود، در کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب این جنایت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان افزود: صبح روز چهارشنبه (۲۴ آبان‌ماه) یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محله های شهر گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه به پلیس گزارش شد و با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، جوانی ۲۸ ساله پس از اختلاف شدید با همسر و اعضای خانواده اش ابتدا به سراغ همسر و پدر همسرش رفته و پس از آن هم به سراغ مادر همسرش رفته و به سمت آنها تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بر اثر این تیراندازی که در ۲ محله جداگانه اتفاق افتاد همسر و مادر همسر عامل تیراندازی به ضرب گلوله کشته شدند و پدر همسرش نیز به شدت زخمی و روانه بیمارستان شد.

حاجیان ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی پلیس برای دستگیری قاتل فراری و کار اطلاعاتی، ماموران انتظامی توانستند با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای گیلانغرب شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

او اضافه کرد: ماموران پلیس همچنین در بازرسی از مخفیگاه قاتل یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف کردند.

وی از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبرداد و گفت: بازجویی های تکمیلی از این فرد توسط پلیس ادامه دارد.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه واقع شده است و بیش از ۷۲هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha