۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۷:۲۷
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85294231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

السدیس:صهیونیست‌ها شنیع‌ترین فاجعه را رقم زدند/ مفتی عمان: تحریم به زانو درآوردن دشمن است

تهران- ایرنا- رئیس اداره کل امور حرمین شریفین و خطیب مسجدالحرام با اشاره به جنایت اشغالگران علیه مردم فلسطین گفت: دشمنان به ویرانگری و نسل کشی به شکل بی رحمانه با موشک‌، بمب‌ و مهمات روی آوردند و شنیع‌ترین فاجعه انسانی را رقم زدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از الاخبار عربستان، «عبدالرحمن السدیس» رییس اداره کل امور حرمین شریفین خطاب به فلسطینیان گفت: در برهه کنونی و زمانه خونینی هستیم که امت اسلامی در سایه حمله ددمنشانه دشمن صهیونیست سپری می‌کند. این دشمن زورگو و گستاخ به مستضعفین از غیرنظامیان بی گناه، کودکان، سالخودگان، بیمارستان و ضعفا به شکل وحشیانه حمله می‌کند.

السدیس با اشاره به فجایع و اقدامات شنیع رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بیان کرد: دشمنان به ویرانگری و نسل کشی به شکل بی رحمانه با موشک‌، بمب‌ و مهمات روی آوردند و شنیع‌ترین فاجعه انسانی را رقم زدند. خداوند ما را کفایت می‌کند و او چه خوب نگهبان و یاوری است. هیچ نیرو و توانی جز از سوی خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست.

وی افزود: ای برادران در فلسطین، صبر و استقامت ورزید و پایداری کنید. همه ما امیدوار و خوش بین هستیم. به طور حتم یاری خدا نزدیک است.

این خطابه مورد توجه السدیس و دعای برای فلسطین و اطمینان به پیروزی و نصر از سوی کاربران سعودی واکنشی به فایل ویدئویی بود که در آن گفته شده بود دعا برای فلسطین در عربستان ممنوع است.

از سوی دیگر شیخ «احمد الخلیلی» مفتی عمان هم سلاح تحریم را بهترین و کارآمدترین سلاح‌ها برای به زانو درآوردن دشمن دانست و خواستار به کارگیری آن از سوی امت اسلامی شد.

وی افزود: از همه کسانی که خیرخواه امت اسلامی هستند، می خواهم که به تحریم روی آورند. دشمن اشغالگر با کمک متحدانش و خائنانی از امت اسلامی که منافعی در کشورهای اسلامی دارند به تجاوز خود ادامه می دهد، از این رو امت اسلامی باید همه منافع آنها را تحریم کنند.

به گزارش ایرنا الخلیلی پیشتر نیز در پی جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان «المعمدانی» نوار غزه، در سخنانی نسبت به سکوت جامعه بین‌المللی در قبال این جنایت ابراز تاسف کرد.

وی در این باره اظهار داشت: ما به برادران خود در غزه و فلسطین به خاطر مصیبت بزرگی که در نتیجه وحشیگری شدید رژیم مستکبر صهیونیستی و با بمباران بیمارستان المعمدانی بر آنها وارد شد، تسلیت می گوییم.

وی تاکید کرد: ما عمیقا از بی‌اهمیتی کشورهای عربی و سکوت جامعه بین‌المللی در قبال این جنایات متاسفیم.

در حالی ۴۳ روز از نبرد طوفان الاقصی می گذرد که سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس جمعه شب گفت که حمله نظامیان صهیونیست به بیمارستان شفا در غزه مایه ننگ نظام بین الملل است.

ابو عبیده گفت: مجاهدان ما به مقابله با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محورهای مختلف نبرد در غزه ادامه می‌دهند.

وی افزود: طی ۴ روز گذشته ۶۲ خودروی زرهی دشمن از جمله تانک، نفربر و بولدوزر را نابود و منهدم کردیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha