۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85263005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مفتی عمان: از سکوت جامعه بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی متاسفیم

تهران-ایرنا- در پی جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان «المعمدانی» نوار غزه، مفتی عمان در سخنانی نسبت به سکوت جامعه بین‌المللی در قبال این جنایت ابراز تاسف کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری القدس، «شیخ احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان در پیامی در این باره اظهار داشت: ما به برادران خود در غزه و فلسطین به خاطر مصیبت بزرگی که در نتیجه وحشیگری شدید رژیم مستکبر صهیونیستی و با بمباران بیمارستان المعمدانی بر آنها وارد شد، تسلیت می گوییم.

وی تاکید کرد: ما عمیقا از بی‌اهمیتی کشورهای عربی و سکوت جامعه بین‌المللی در قبال این جنایات متاسفیم.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اشغالگران صهیونیست شب گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

اغلب جنگ هایی که همراه با پاکسازی قومی، نسل کشی و جنایت جنگی همراه بوده اند، در نهایت با محاکمه جنایتکاران جنگی تمام شدند. افکار عمومی جهانی در انتظار برگزاری دادگاه سران رژیم صهیونیستی توسط دادگاه بین المللی کیفری لاهه است تا جلوی تکرار جنایات مشابه در آینده تاریخ گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha