۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85294418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری ۱۵۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در قزوین

قزوین- ایرنا- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از برگزاری ۱۵۰ برنامه شاخص در حوزه های مختلف همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز شنبه همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در نشست با رسانه های استان ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه تشکیل بسیج کار ماندگاری بود که امام راحل برای امروز از خود به یادگار گذاشتند، تصریح کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت مردم برای رسیدن به اهداف نظام یکی از اصلی ترین هدف ها در تشکیل این نهاد مردمی بود.

وی، "بسیج امید ملت ایران" را شعار امسال هفته بسیج اعلام کرد و یادآور شد: بسیج در دوران دفاع مقدس در سطوح بالای اداره جنگ و فرماندهی قرارگاه، در طرح ریزی و هدایت جنگ نقش آفرین بود و بعد از جنگ نیز هر کجا که آسیب و تهدیدی برای انقلاب بود با تمام هیمنه خود وارد عرصه کارزار شد.

سردار آتانی تصریح کرد: همچنین در فلسفه تشکیل بسیج نیز چیزی جز خدمت به انقلاب اسلامی را پیدا نمی کنیم و از نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در ذات انقلابی ملت ایران باید یک نیروی انقلابی شکل می گرفت تا از این مرز و بوم دفاع کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و کودک کش، تاکید کرد: امروز ۷۰ درصد جمعیت دنیا به نفع مردم غزه به میدان آمده اند و این مساله بیانگر قدرت رسانه ای در برابر تجهیزات پیشرفته جنگی است و حماس با اطلاع رسانی و آگاه سازی رسانه ای خود از جنایات رژیم صهیونیستی مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با تاکید براینکه غزه در آینده نزدیک مدفن همه آرزوهای آمریکا خواهد بود، افزود: امروز شاهد شکست خفت بار رویکرد سیاسی آمریکا و اسراییل در منطقه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اسراییلی ها با خوی وحشی گری و اشغالگری خود وقتی به عمر کوتاه خود نگاه کنند درست در ۷۵ سالگی این رژیم غاصب همانند ساختمان مستهلک در حال فروریختن است.

سردار آتانی، نبرد امروز فلسطین را بی‌سابقه‌ترین جنگ در طول دوران اشغال رژیم غاصب صهیونیستی برشمرد و افزود: فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی، امروز این ضربه سنگین را به نظام امنیتی، اطلاعاتی و ارتش مجهز رژیم غاصب اسراییل وارد کرده و افسانه ساخته شده شکست ناپذیری این رژیم را با نبرد حماس باطل کرد.

این مسوول در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج، تصریح کرد: تجمع بزرگ بسیجیان با سخنرانی یکی از بزرگان نظام یکی از شاخص ترین برنامه هفته بسیج خواهد بود و همچنین برگزاری نمایشگاه های مختلف برای ارایه خدمات بسیج در هفته گرامیداشت آن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: همچنین به همین مناسبت، ۴۹۹ پروژه عمرانی محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد ریال در دست اقدام داریم که پروژه های با ۹۵ درصد پیشرفت به بالا نیز در این هفته افتتاح خواهد شد.

۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha